باید


حال و هوای نوشتن که باشد سر و کله ی من هم میان این واژه های سرکش پیدا می شود. صحبتمان از فراموشی بود. من باید فراموش می کردم. بی انصافی ست نگاهت را بدوزی درست به آنچه که سهم تو نخواهد بود. حالا هر چه که میخواهد باشد. چه یک تکه شکلات، چه یک کتاب و چه یک انسان. هم به خودت ظلم میکنی و هم به آنکه سهمش خواهد بود. انگار وقتی در مترو نشسته ای و دلت دارد ضعف می رود نگاهت را بدوزی به نفر مقابلت که دارد شکلات در دهانش می گذارد. هم او زهرمارش خواهد شد و هم تو باید لب و لوچه ات را جمع کنی. جمع کردن خودت به کنار بیشتر هوس خواهی کرد...
چشم های لعنتی ام را باید ببندند یا ببندم. من آدم ندیدن نیستم. می بینم و لبخند میزنم. بعد هم دلش بدون هیچ دلیل واقعی گیر میکند و هم دلم با دلایل واقعی. باید رهایش کنم. باید...
نظرات 1 + ارسال نظر
سبا پنج‌شنبه 29 مهر 1395 ساعت 15:22 http://sabanevesht.blogsky.com

عالی بود عزیزم

سپاس

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد